Održavanje je djelatnost koja čini integralnu cjelinu naših usluga. U sklopu tehničkog održavanja objekta (eng. Facility Menagement) nastojimo osigurati funkcionalnost izgrađenog objekta integrirajući ljude, mjesto, procese i tehnologije.
Naši zaposlenici raspoređeni u radne skupine djeluju na prostoru cijele RH, te su opremom, profesionalnim obrazovanjem i logističkom podrškom visoko kvalificirani da izvršavaju razne usluge održavanja bilo u redovnim održavanjima ili u obavljanju različitih poslova po pozivu ali isto tako i hitnih intervencija u cilju sprečavanja šteta.
Usluga održavanja objekta može se smatrati dodanom vrijednošću najznačajnijeg osnovnog sredstva koje tvrtka posjeduje (zgrada, uređaji, oprema).
Zašto?
Zato što se preventivnim mjerama (inspekcije i servisi) na godišnjoj razini mogu smanjiti dodatni neplanirani troškovi. Redovnim održavanjem se izbjegavaju situacije potpune neupotrebljivosti osnovnog sredstva, ali i gubitak vremena kada će ponovo biti stavljeno u funkciju. Za vrijeme neupotrebljivosti troškovi se multipliciraju: skuplji servis, izgubljena dobit, nezadovoljni zaposlenici.
Obuhvaćene usluge:
tehničko vodstvo i održavanja objekata;
inspekcijsko i redovito održavanje zgrada (uklanjanje nedostataka i popravci);
održavanje vanjskih površina i prometnih površina;
održavanje instalacija i opreme na objektima;
provođenje svih zakonom predviđenih ispitivanja i izdavanje atesta;
upravljanje tehničkom dokumentacijom objekata;
upravljanje jamstvenim rokovima objekata i ugrađene opreme
Osnovi ciljevi održavanja objekata:
potpuno zadovoljstvo korisnika usluga;
čuvanje i podizanje vrijednosti nekretnina;
povećanje kvalitete života;
stalno poboljšanje kvalitete usluge;
dugotrajna poslovna suradnja s partnerima;
biti najstručnija, najpouzdanija i najkvalitetnija tvrtka u segmentu upravljanja i održavanja nekretnina.